25.01.15

Завдання на орфографічну пильність

Приклад  мовних розминок на початку уроків мови


ОРФОГРАФІЧНА ПРАВКА
(виправити, де слід, помилки)
Де-який, хто зна в кому, з чимось, будь-заким, нізащо не братися, ні скільки не боюся,
не абищо, ніскільки не позичив, не абиякий,
не абихто, щонебудь, нізчим, вдома, скільки-сь, девчому, казнащо, невідь який
ОРФОГРАФІЧНА ПРАВКА
(виправити, де слід, помилки)
Вулеця, хожу, обьєм, кровь, сіячь, підйом, мазью, щчасьтя, цібуля, кращій, лехко, меньше.
Бешкетуючі, ми з братом набили гулі.  

Чому в перших словах м’який знак зберігається, а в другому ні? Чим це пояснити?
Пеньок - пенька
Кульок – кулька
  Чотирьох - чотирма

Чому в першому слові м’який знак не пишемо, а в другому пишемо, хоча звуковий запис м’яких приголосних однаковий? Як перевірити правопис цих слів?
[хатин´ц´і]  - у хатинці
[скрин´ц´і] – у скриньці

Немає коментарів:

Дописати коментар